Τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών shopper marketing και customer engagement έρχονται να επιβραβεύσουν τα Shopper Marketing Awards, αναδεικνύοντας τις καλύτερες πρακτικές των προμηθευτών καταναλωτικών προϊόντων και των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, καθώς και των παρόχων υπηρεσιών και λύσεων instore/shopper technology.

Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων είναι ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, ο οποίος ανέφερε: «Το shopper marketing βαδίζει χέρι-χέρι με την ανάπτυξη των εκθετικών τεχνολογιών: big data, cloud-based analytics & services, artificial intelligence, virtual reality, sensor data, facial recognition, είναι μόνο μερικές από τις εφαρμογές που διαμορφώνουν το shopper marketing, αλλάζοντας τόσο τη λειτουργία του φυσικού καταστήματος, όσο και την αγοραστική εμπειρία.

Καταστήματα που συνδυάζουν το physical με το digital, όπως το Amazon Go, είναι μόνο η αρχή. Ωστόσο, μέσα στον κυκεώνα των τεκτονικών αλλαγών που υφίσταται το retail τα τελευταία χρόνια, το σκηνικό παραμένει ίδιο: φυσικό κατάστημα, προϊόντα και πελάτες, συνεχίζουν να αλληλοεπιδρούν και να αλλάζουν.

Ο επίλογος κάθε δραστηριότητας, κάθε προώθησης και κάθε καμπάνιας, αποτυπώνεται στην εικόνα του ραφιού. Μόνο το ράφι λέει την αλήθεια για τις πραγματικές επιδόσεις των λιανεμπόρων και των προμηθευτών. Αυτή την αλήθεια έρχονται να αναδείξουν τα Shopper Marketing Awards και να επιβραβεύσουν τις πρακτικές που αποδεικνύουν στο ράφι την αποτελεσματικότητά τους και όχι στα λόγια».