Το Johnnie Walker της Diageo και η Freenow ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ με μία σειρά πρωτοβουλιών ευαισθητοποίησης, συνεργασία που αποτελεί μέρος της συνολικότερης δράσης της Diageo και του 10ετούς πλάνου της για τη βιώσιμη ανάπτυξη «Society 2030: Spirit of Progress».

Η κοινή πρωτοβουλία τους υλοποιήθηκε, για πρώτη φορά, τον περασμένο Ιούλιο, στα Release Athens και Rockwave.

Η συνέχειά της πραγματοποιείται ήδη από τα μέσα Σεπτεμβρίου, σε αλυσίδες super market σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και περιλαμβάνει προωθητική δράση για την υπεύθυνη συμπεριφορά των καταναλωτών σχετικά με το αλκοόλ, από τις φιάλες του Johnnie Walker Red & Black, οι οποίες με QR code σήμανση, παραπέμπουν τους καταναλωτές στην εκπαιδευτική διαδραστική πλατφόρμα Wrong Side of The Road2.

Παράλληλα, δίνεται κίνητρο ασφαλούς μετακίνησης με Freenow δώρα από τη Diageo, σκανάροντας κωδικό QR στη φιάλη.