Είναι ένα από τα πιο νέα και πρωτοποριακά προγράμματα loyalty της χρονιάς που πέρασε. Το Jameson J-Club από την Pernod Ricard Hellas και την Warply έχει ήδη ξεχωρίσει.

Πρόκειται για το 1ο brand loyalty πρόγραμμα σε Spirits με βασικό πυλώνα και κανάλι το mobile app J-Club, ενώ ο σχεδιασμός, η δημιουργία και η διαχείριση του προγράμματος και της εφαρμογής έχουν γίνει από τη Warply. Ήδη, στους έξι μήνες από την έναρξή του, το Jameson J-Club έχει διακριθεί για την καινοτομία και το πλούσιο περιεχόμενο, θέτοντας το benchmark στην κατηγορία του.

Με χιλιάδες εγγεγραμμένους χρήστες, gamification και rewards μηχανισμούς, κουπόνια, ηλεκτρονικά σεμινάρια και πάρα πολλά δώρα για τους χρήστες, το Jameson J-Club είναι το νέο «talk of the town» CRM & loyalty πρόγραμμα που ήρθε για να συγκεντρώσει τους φίλους του brand και να τους επιβραβεύσει για τη συνολική αγάπη τους και προτίμησή τους απέναντι στο Jameson.

Ο Julien Merlet, Head of Marketing της Pernod Ricard Hellas μιλά για τη σημασία και τη μοναδικότητα του προγράμματος.

MW: Πώς αποφασίσατε να προχωρήσετε στον σχεδιασμό ενός loyalty προγράμματος;

Julien Merlet: Τα τελευταία χρόνια είναι έντονη η τάση και η ανάγκη για ενίσχυση των brands και της σχέσης που έχουν με τους καταναλωτές. Βάζω στην εξίσωση αυτή τον μεγάλο ανταγωνισμό, το digital σαν κανάλι που έχει ραγδαία άνοδο και ακόμη περισσότερο το mobile που επαναπροσδιορίζει τους παραδοσιακούς τρόπους marketing που είχαμε έως τώρα.

Η Pernod Ricard Hellas, ως ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στα ποτά, δεν θα μπορούσε παρά να αγκαλιάσει πρώτη τις νέες τάσεις. Έτσι, επιλέξαμε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο, mobile-first πρόγραμμα CRM & loyalty για μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες ποτού στην Ελλάδα, το Jameson, επενδύοντας στο mobile κανάλι που συνδέει τον φυσικό με τον ψηφιακό κόσμο και στις νέες τεχνολογίες. Για το έργο αυτό βρήκαμε στρατηγικό συνεργάτη τη Warply, με την οποία μας συνδέει το ίδιο όραμα και η ίδια αγάπη για την καινοτομία.

Πώς διαφοροποιείται το Jameson J-Club από άλλα loyalty προγράμματα;

Το Jameson J-Club αναπτύχθηκε με στόχο να παρέχει προσωποποιημένες και καινοτόμες υπηρεσίες, καθώς και αποκλειστικές παροχές για στοχευμένο κοινό που επιλέγει το Jameson. Aρχικά, το Jameson J-Club είναι 100% ψηφιακό, με βασικό πυλώνα την εφαρμογή J-Club. Aφετέρου, η επιβράβευση δεν συνδέεται με αγορές αλλά επιβραβεύουμε το οργανικό engagement και το virality, ενώ παράλληλα οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν ενημερώσεις για αποκλειστικές προσφορές και να μαθαίνουν πρώτοι ό,τι νέο κυκλοφορεί από τoJameson. Επίσης, έχουμε επενδύσει σημαντικά στο περιεχόμενο, με στόχο να δημιουργήσουμε ένα αξεπέραστο userexperience για τα μέλη του προγράμματος.