To δίπολο data και δημιουργικότητα είναι από τις πιο σημαντικές προκλήσεις για τον χώρο της επικοινωνίας, στην επόμενη δεκαετία.
Μια πρόσφατη έρευνα μεταξύ των 70 μεγαλύτερων διαφημιζομένων που παρουσιάστηκε στα τελευταία Cannes Lions, αποκάλυψε ότι η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης αμφισβητείται από το 1/3 των διαφημιζομένων. Οι ερωτώμενοι αντιπροσωπεύουν 115 δισ. διαφημιστικής δαπάνης, επομένως το 1/3 (50 δισ.) πλέον τίθενται υπό αμφισβήτηση. Αντίθετα, το 90% όσων συμμετείχαν στην έρευνα, πιστεύει ότι η σημασία του programmatic advertising θα αυξηθεί μέσα στην επόμενη τριετία.
Για λίγο καιρό πιστέψαμε ότι η πληροφορία, τα data κάθε μορφής θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε διαφημίσεις που θα είναι πιο relevant, θα σερβίρονται σε συγκεκριμένα segments και τελικά θα είναι πολύ περισσότερο αποτελεσματικές. Η πραγματικότητα είναι ότι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το 30% των χρηστών χρησιμοποιεί ad blockers.
Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι data και δημιουργικότητα βρίσκονται εν μέσω ενός μεγάλου στοιχήματος. Ποιος θα επικρατήσει; η δημιουργικότητα ή τα data; Μήπως τελικά θα καταφέρουν να συνεργαστούν ώστε η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης να μην αμφισβητείται; Stay tuned or stay online to find out.