Με τηλεόραση, ραδιόφωνο, print και online Μέσα

Με το μήνυμα «It’s now or never» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, βρίσκεται στον «αέρα» η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy για το Cosmote Business. Ένας αινιγματικός πρωταγωνιστής εμφανίζεται μαγικά με τη συνοδεία του τραγουδιού «It’s now or never» μπροστά σε επιχειρηματίες, που συνεχώς αναβάλλουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησής τους.

Την κρίσιμη στιγμή, τους προσφέρει τα ψηφιακά εργαλεία και τις υπηρεσίες που θα κάνουν στο εξής την επιχείρησή τους πιο αποτελεσματική. Γιατί, όπως μας λέει και ο ίδιος στο τέλος της ταινίας, η στιγμή να μπει κάθε επιχείρηση στον ψηφιακό κόσμο είναι τώρα. Η ταινία είναι μια παραγωγή της Central, σε σκηνοθεσία του Μπάμπη Μακρίδη. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, print, καθώς και online Μέσα.