Στις τάσεις οι οποίες θα επικρατήσουν το 2022 εστίασε, σε έκθεσή της, η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων SAS. Όπως επισημαίνεται, οι άνθρωποι προσαρμόστηκαν για μία ακόμη χρονιά και έθεσαν στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου ζητήματα όπως κλιματική αλλαγή, έλεγχος της τεχνητής νοημοσύνης και κίνδυνοι από τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Συγκεκριμένα, οι νέες τάσεις, όπως διατυπώνονται από τη SAS, είναι οι εξής:

  1. Ηθική τεχνητή νοημοσύνη.
  2. Οι προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας.
  3. Οι απατεώνες εκμεταλλεύονται τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
  4. Κλιματική αλλαγή – Τα «παθήματα» να γίνουν μαθήματα… και νέες στρατηγικές.
  5. User Experience και ένας κόσμος χωρίς cookies.
  6. Curiosity@Work και μια νέα προσέγγιση για ένα πιο ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον.