Τη νέα παγκόσμια καμπάνια της λανσάρει η Chiquita με τίτλο «It Peels So Good». Λόγω της ομοιότητας των λέξεων «peel» και «feel», η νέα καμπάνια φιλοδοξεί να κατατάξει και επίσημα την Chiquita ανάμεσα στα lovebrands, δημιουργώντας ένα αίσθημα σύνδεσης ανάμεσα στον καταναλωτή και το φρούτο, συναίσθημα, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, το οποίο θα συνεχίζεται και μετά την αγορά του προϊόντος.
Η καμπάνια θα περιλαμβάνει μια σειρά από δυναμικές ενέργειες σε μέσα ενημέρωσης, στα social media, σε Out-of-home Μέσα τα οποία βρίσκονται στα κυριότερα τουριστικά αξιοθέατα στον κόσμο, καθώς και σε δημοφιλείς τοποθεσίες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Επίσης, η Chiquita κυκλοφόρησε κάποια επιλεγμένα videos από παλαιότερες διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες στοχεύουν στην ανάδειξη της κληρονομιάς της.
«Από τις πρώτες ημέρες που δημιουργήσαμε τα χαρακτηριστικά μπλε αυτοκόλλητα, μέχρι τη γνωριμία του κόσμου με τη Miss Chiquita, στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε τη ζωντανή και ανέμελη εικόνα και το storytelling του brand μας», δήλωσε ο Marco Volpi, Chief Marketing Officer, Chiquita Brands.