Ξεκινώντας από την Ελλάδα και την ιστορία της στην ελιά και στο ελαιόλαδο, η καμπάνια αξιοποιεί την εκατονταετή πορεία της Μινέρβα για να υπογραμμίσει την επιμονή της στο ποιοτικό ελαιόλαδο και τη συμβολή της στην ανάδειξή του. Το τηλεοπτικό σποτ εστιάζει στο δέντρο και στον καρπό της ελιάς, στην αγνότητα του ελληνικού τοπίου και στην οικογένεια, συνδέοντας την εταιρεία με το ελληνικό χωριό και τη γεμάτη φροντίδα καλλιέργεια και παραγωγή ελαιολάδου. Το σποτ ολοκληρώνεται με το εταιρικό tagline «Μινέρβα. Γεύσεις που αξίζει να μοιράζεσαι». Το τηλεοπτικό σποτ συνοδεύεται από υλικά και σε άλλα Μέσα επικοινωνίας.