Το 2021, η Άμβυξ κατέγραψε μια εξαιρετική, όπως τη χαρακτηρίζει, πορεία καταγράφοντας ανάπτυξη καθαρού τζίρου και μικτών κερδών σε σχέση με το 2020, +18% και +22,5% αντίστοιχα, με παράλληλη βελτίωση της τελικής κερδοφορίας κατά 400%.

Η Άμβυξ αντικατέστησε τα προϊόντα του οίκου Bacardi ενισχύοντας τη θέση της με την ενσωμάτωση ολόκληρου του χαρτοφυλακίου του Οίκου Moët-Hennessy, της Proximo και της Charter Brands. Απομονώνοντας τις προσθήκες και καταργήσεις του χαρτοφυλακίου, δηλαδή σε απόλυτα και συγκρίσιμα προϊόντα, οι πωλήσεις το 2021 κατέγραψαν επίπεδο ρεκόρ με αύξηση 10% έναντι του 2019.

Ο Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της Άμβυξ, δήλωσε: «Θεωρούμε ότι η εξαιρετική ανάκαμψη του 2021, και η πορεία του 9μήνου, μας έχει τοποθετήσει σε τροχιά ώστε το 2022 να αποτελέσει χρονιά ιστορικού ρεκόρ στα 105 χρόνια λειτουργίας μας, αλλά και θέτει τις καλύτερες βάσεις για τη συνεχή ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της Άμβυξ ως την μεγαλύτερη εταιρεία αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα».