Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360o καμπάνια της Hyper Tria για την προώθηση της premium βεντάλιας χρωμάτων Chroma. Το concept της περιστρέφεται γύρω από τη σύνδεση της διαφορετικότητας του κάθε ανθρώπου με την εσωτερική του ομορφιά και με τον χώρο στον οποίο ζει και παροτρύνει το κοινό να εκφραστεί μέσα από τα χρώματα και τις αποχρώσεις της νέας βεντάλιας χρωμάτων.

Η βεντάλια αναπτύχθηκε από την Isomat, σε βάθος διετίας, σε συνεργασία με μια 12μελή ομάδα αρχιτεκτόνων, interior designers και color experts από την Ελλάδα, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα 360ο approach με video για τηλεόραση και digital, καθώς και below the line ενέργειες. Υλοποιήθηκε σε παραγωγή και σκηνοθεσία Χρήστου Νικολέρη.