Η γαλλική αλυσίδα Carrefour είναι η πλέον πρόσφατη εταιρεία η οποία εισήλθε στο video game Fortnite της Epic Games, μέσω του δικού της experiential κόσμου, ο οποίος οραματίζεται την «πράσινη» αγοραστική εμπειρία του μέλλοντος. Το «Healthy Map» της Carrefour μεταφέρει τους gamers σε αυτό που η εταιρεία ονομάζει «το Carrefour του μέλλοντος», ένα super market πιο οικολογικό και υπεύθυνο. Σε αυτό, περιέχονται ηλεκτρικός σταθμός φόρτισης, οχήματα με οικολογικά καύσιμα, ζώνη υπεύθυνης αλιείας και φάρμα, όπου η ευημερία των ζώων είναι προτεραιότητα.

Στόχος της πρωτοβουλίας για την εταιρεία είναι να πάρει θέση σχετικά με την αξία της υγιεινής διατροφής. Για το λανσάρισμα του προγράμματος, η αλυσίδα συνεργάστηκε με την creator Teeqzy, η οποία διαθέτει σχεδόν 1,7 εκατ. συνδρομητές στο YouTube και 700.000 followers στο Twitch. Επιπλέον, μοιράστηκε trailer της εμπειρίας, καθώς και των κωδικό, τον οποίο χρειάζονται οι gamers του Fortnite για αν αποκτήσουν πρόσβαση στον Χάρτη στο YouTube. Για να δημιουργήσει τον κόσμο αυτόν, η Carrefour συνεργάστηκε με τον in-game designer MakaMakes και την ομάδα του Beyond. Παράλληλα, για την εμπειρία, συνεργάστηκε με το Publicis Conseil, το creative agency του Publicis Groupe με έδρα το Παρίσι.
(Πηγή: AdAge)