Διεκδικήσεις αποζημιώσεων λόγω προβλημάτων με πτήσεις
Τη δραστηριότητά της και στην ελληνική αγορά ξεκινά η εταιρεία Airhelp, η οποία ιδρύθηκε το 2013 με σκοπό την παροχή βοήθειας σε ταξιδιώτες στη διεκδίκηση αποζημιώσεων σύμφωνα με τα νόμιμα δικαιώματα επιβατών, λόγω προβλημάτων με πτήσεις.

Πλέον, είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική διεύθυνση www.airhelp.gr, στην οποία οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν για να υπολογίσουν το ποσό της αποζημίωσης που ενδεχομένως δικαιούνται και να λάβουν συμβουλές για τη διεκδίκησή της. Σύμφωνα με έρευνα της AirHelp, το 2016 περίπου 62.000 επιβάτες είχαν ακύρωση ή καθυστέρηση σε πτήση τους από το αεροδρόμιο της Αθήνας.

Όπως δήλωσε η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της AirHelp για την Ελλάδα, Χρύσα Πομόνη, «το πρόβλημα είναι ότι μόλις το 1% των ταξιδιωτών έχει γνώση των κανονισμών. Η AirHelp είναι έτοιμη να προσφέρει νομικές υπηρεσίες σε περίπτωση που χρειαστεί. Φυσικά πάντα ευχόμαστε οι αεροπορικές εταιρείες να ακολουθούν ομαλά τις διαδικασίες ώστε να μην χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις».