Με τίτλο «A Cheesecake for You by Vakiaros», η νέα digital καμπάνια του Philadelphia, από την Ιsobar, εναρμονισμένη με την εποχή, κάλεσε τους καταναλωτές να στείλουν δώρο ένα custom Philadelphia cheesecake, σε κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο που γιορτάζει και λόγω του social distancing δεν μπορούσαν να του ευχηθούν από κοντά.
Με στόχο να εμπλέξει το κοινό με το brand και να το εμπνεύσει με έναν γευστικό τρόπο, μέσα από promo video σε YouTube, Instagram και Facebook, η καμπάνια κάλεσε το κοινό να απαντήσει στα stories του chef Λάμπρου Βακιάρου, σε ποιο αγαπημένο του πρόσωπο θέλει να στείλει Philadelphia cheesecake. O chef με έμπνευση την προσωπικότητα του εορτάζοντα και σύμμαχό του το Philadelphia, δημιούργησε πρωτότυπες συνταγές Philadelphia cheesecake, οι οποίες διατίθενται στο YouTube. Την παραγωγή ανέλαβε η White Room, με σκηνοθέτη τον Νικόλα Ποττάκη.