Isobar και Stefi & Lynx Productions υπογράφουν τη νέα καμπάνια της Kellogg’s Hellas, για τη σειρά Kellogg’s Crunchy Muesli.
Με τίτλο «Breakfast Rules», η καμπάνια περιλαμβάνει συνολικά 3 σποτ και 4 bumpers, τα οποία έρχονται να καταρρίψουν παγιωμένες αντιλήψεις σχετικά με τα δημητριακά, όπως για παράδειγμα ότι τα δημητριακά τρώγονται μόνο πρωί ή ότι δεν τρώγονται σκέτα. Τα επεισόδια παρουσιάζουν πρωτότυπες ιστορίες -όπως μια παρέα που πηγαίνει βράδυ σε 24h dinner και αντί να φάει «βρώμικο» καταναλώνει δημητριακά, ή έναν ναυαγό σε μια ερημική παραλία, ο οποίος απολαμβάνει τα δημητριακά του την ώρα της… διάσωσης.
Την καμπάνια υπογράφει το μήνυμα «ακαταμάχητα νόστιμα», με τις φράσεις «όλες τις ώρες της ημέρας» και «ακόμη και σκέτα», να συμπληρώνουν το tagline ανάλογα με την περίπτωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μία εξ ολοκλήρου ελληνική διαφημιστική παραγωγή για την Kellogg’s Hellas, η οποία ως επί το πλείστον κινείται με διεθνείς προσαρμογές. Τη μουσική της καμπάνιας έχει επιμεληθεί η Musou Music Group.