Την εταιρεία αρχιτεκτονικής λύσεων Salesforce CRM, RafterOne, απέκτησε το Interpublic Group, ως μέρος της στρατηγικής για την ανάπτυξη του data business και του offering στο εμπόριο. Η RafterOne, ως Salesforce Summit Partner, την υψηλότερη δυνατή βαθμίδα συνεργατών Salesforce, βοηθά τα brands να εφαρμόσουν τις λύσεις της στο B2B και B2C εμπόριο.

Ιδρύθηκε πριν από 4 μήνες, από τη συγχώνευση των Docmation, GearsCRM και PixelMedia, καθεμιά από τις οποίες είχε διαφορετική εξειδίκευση στα διαφορετικά clouds της Salesforce. Η RafterOne, με τους μεγαλύτερους πελάτες της να ανήκουν στο retail, τις κατασκευές και την υψηλή τεχνολογία, θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη μονάδα υπό την ομπρέλα του IPG και θα συνεργάζεται με το digital marketing agency του, MRM.

Η εξαγορά της αυτήν τη στιγμή είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς αναμένεται να ενισχύσει το ενοποιημένο εμπορικό offering του IPG, να επεκτείνει τις δυνατότητές του σε επίπεδο martech και να προσφέρει μία ακόμη δυνατότητα εξαργύρωσης του data business, Acxiom. Ο CEO Philippe Krakowsky δήλωσε: «Οι πελάτες που δεν ενδιαφέρονται για το e-commerce είναι πολύ λίγοι. Επομένως, χρειάζεται να διασφαλίσουμε ότι διαθέτουμε τα μέσα να το ενσωματώσουμε στην προσφορά μας και να προσφέρουμε λύσεις».

(Πηγή: PRWeek)