Σημαντική ανάκαμψη σημειώνει η παγκόσμια διαφημιστική αγορά, μετά το πλήγμα που δέχτηκε πέρυσι, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, αναφέρει η νέα τριμηνιαία έρευνα Global Ad Trends του Warc Data. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε, το β΄ τρίμηνο του 2021, κατά 23,6% στα 157,6 δισ. δολάρια. Προηγήθηκε αύξηση 12,5% το α΄ τρίμηνο του 2021, με αποτέλεσμα, φτάνοντας τα 311,5 δισ. δολάρια, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη να είναι 17,8% μεγαλύτερη τους 6 πρώτους μήνες του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020.

Το 2022 προβλέπεται περαιτέρω ανάπτυξη 8,2% με την παγκόσμια διαφημιστική αγορά να ανέρχεται σε 700 δισ. Επιπλέον, το 2020, η επένδυση στα offline media, όπως print, τηλεόραση, ραδιόφωνο και κινηματογράφος, σημείωσε απώλειες 1/5 ή 63 δισ. δολαρίων. Ωστόσο, η επένδυση online, την ίδια χρονιά, αυξήθηκε κατά 9,4%, δηλαδή κατά 29,2 δισ., ενισχυμένη από την επένδυση στο e-commerce (27,4%), τα social media (18,3%) και στο online video (15,9%). Για το 2021, προβλέπεται αύξηση της δαπάνης για διαφήμιση στο e-commerce κατά 35,2%, στο search κατά 26,2%, στο online video κατά 17,7% και στα social media κατά 13,1%.

(Πηγή: Warc)