Τη μετάβαση στη φάση της ανάπτυξης της νέας της πλατφόρμας cross-media measurement Origin ανακοίνωσε η Ένωση Βρετανών Διαφημιζόμενων (Incorporated Society of British Advertisers-ISBA). Έχοντας εστιάσει μέχρι τώρα στον σχεδιασμό και τον έλεγχο της ιδέας, η ISBA περνά πλέον επισήμως στη φάση 3, με στόχο την ανάπτυξη και τη δοκιμή ενός ελάχιστου βιώσιμου προϊόντος της υπηρεσίας της Origin, έχοντας εξασφαλίσει χρηματοδότηση 11 εκατ. λιρών.

Οι πόροι προέρχονται από περισσότερους από 25 διαφημιζόμενους, 6 media agency groups, 8 ιδιοκτήτες media και πλατφόρμες. Η διαχείριση αυτής της φάσης και η ανάπτυξη της cloud-based τεχνολογικής υποδομής της Origin έχουν ανατεθεί στην Accenture. Με την ολοκλήρωσή της, η πλατφόρμα θα ενσωματωθεί στο μιντιακό οικοσύστημα που συμπεριλαμβάνει data agencies και ψηφιακές διαφημιστικές πλατφόρμες.

Η Origin θα δημιουργήσει data interfaces με κάθε έναν από αυτούς τους εταίρους, ώστε διαφημιζόμενοι και agencies να μπορούν να μετρήσουν online και broadcast Μέσα με ενιαίο τρόπο. «Οι διαφημιζόμενοι ζητούν πραγματικό cross-media measurement εδώ και καιρό», σχολίασε ο Peter Duffy, CEO του Moneysupermarket Group και Πρόεδρος της ISBA.

(Πηγή: Marketingweek.com)