Προσκεκλημένος του Marketing Week, συμμετείχε σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Ogilvy Group

Και στις δύο ομιλίες του-η πρώτη υπό την παρουσία δημιουργικών και η δεύτερη σε marketers- ο 66χρονος διαφημιστής επιβεβαίωσε ότι είναι μία χαρισματική προσωπικότητα με εντυπωσιακή οξύνοια, αναλυτική σκέψη και μια μοναδική ικανότητα να κερδίζει την εκτίμηση και το χειροκρότημα του κοινού. Απέδειξε, με άλλα λόγια, ότι ήταν ορθή η επιλογή του Marketing Week να τον προσκαλέσει στη χώρα μας. Μίλησε για την περίοδο που η Σιγκαπούρη είχε «γονατίσει» από την οικονομική ύφεση και πώς κατάφερε αυτός να αναμορφώσει τη Διαφήμιση στην Ασία. Όντας φανατικός αναγνώστης, διαφώνησε με την άποψη ότι ο κόσμος δεν διαβάζει πια. «Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί σπουδαίοι κειμενογράφοι», ανέφερε και εξήγησε ότι «γράφω όπως ακριβώς μιλάω». Έδωσε πολύτιμες συμβουλές, τόνισε ότι «είσαι τόσο καλός όσο η τελευταία δουλειά σου», προέτρεψε το κοινό να τολμάει και δήλωσε ότι το Internet δεν είναι παρά άλλο ένα Μέσο.

Τι άλλο είπε; Μεταξύ άλλων ότι «στη Διαφήμιση λέμε ψέματα. Τουλάχιστον ας το κάνουμε καλά και ας διασκεδάζουμε τον κόσμο». Έπειτα δε από σχετική ερώτηση του Daily Fax, περιέγραψε το brand Ελλάδα ως εξής: «Αυτήν τη στιγμή είναι πληγωμένο. Θα μπορούσε, όμως, η Ελλάδα να είναι το καλύτερο brand στον κόσμο. Έχει περισσότερη ιστορία από κάθε άλλο, έχει υπέροχα μέρη. Έχει βουνά, έχει θάλασσα και παραλίες, έχει τα πάντα. Όμως οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερες. Ναι, η κινηματογράφιση είναι παγκόσμιας κλάσης, όμως το τελικό αποτέλεσμα απογοητεύει. Διαφορετικά λογότυπα, άνευρα taglines…Δεν φτάνει μία ιδέα, δεν είναι ποτέ αρκετή. Χρειάζεται να εξελίσσεται και να βελτιώνεται διαρκώς».

Ποιο είναι, λοιπόν, το επιμύθιο; Ότι όσα και να διαβάσει κανείς για τον Neil French, δεν είναι αρκετά. Πρέπει να τον παρακολουθήσεις ζωντανά για να εκτιμήσεις το μεγαλείο του. Έστω και αν η αποκλειστική συνέντευξη που θα δημοσιευτεί στο Marketing Week της ερχομένης Δευτέρας, αποκαλύπτει σε μεγάλο βαθμό το φαινόμενο «Neil French».