Σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε από το δίκτυο Iris σε 22 χώρες και στην Ελλάδα από την Focus Bari από 12 Ιουλίου μέχρι 18 Αυγούστου, οι καταναλωτές έδωσαν περισσότερη βαρύτητα στη διατροφή και γενικότερα στο φαγητό μέσα και έξω από το σπίτι, απ’ ότι στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.

Οι οικογένειες δέθηκαν περισσότερο, με το 55%, κατά μέσο όρο, να προτιμά να πάρει ένα γεύμα στο σπίτι και να περάσει ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά του. Επιπλέον, παρά την αύξηση του αριθμού των εμβολιασμένων στις περισσότερες χώρες, το 57% των συμμετεχόντων κατά μέσο όρο δήλωσε ότι προτιμά να πηγαίνει σε υπαίθριες εκδηλώσεις ψυχαγωγίας και χώρους εστίασης, συγκριτικά με τους κλειστούς χώρους.

Τέλος, αν και το 51% του δείγματος δήλωσε ότι στην απόφαση αγοράς ενός προϊόντος παίζει ρόλο η βιωσιμότητα, το 40% συμφώνησε ότι προτιμά να αγοράζει τρόφιμα σε πλαστικές συσκευασίας για λόγους υγιεινής, δεδομένων των κινδύνων μετάδοσης του Covid-19.