Στο +1,4% ο κύκλος εργασιών του κλάδου το πρώτο 7μηνο του 2014

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, σε μία αγορά που η κατανάλωση στο σπίτι φαίνεται να αυξάνεται, η σχετικά χαμηλή τιμή, η προωθητική ένταση και η διαφήμιση ενός προϊόντος «ψυχαγωγίας» φαίνεται να είναι το κλειδί για την επιβίωση της κατηγορίας. Πιθανά μελλοντικά βήματα για την ανάπτυξη της κατηγορίας εκτιμά η έρευνα, θα έπρεπε να είναι η επιλογή από τη βιομηχανία αλλά και το λιανεμπόριο των καλύτερων συνδυασμών κωδικών, η καλύτερη γνώση του καταναλωτή, αλλά και η επένδυση στην καινοτομία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, κατά το πρώτο 7μηνο του 2014, ο κύκλος εργασιών της αγοράς (σε σούπερ/υπέρ μάρκετ και μικρή λιανική αγορά) έκλεισε σχεδόν στα 123,4 εκατομμύρια ευρώ (1,4% σε σχέση με το πρώτο επτάμηνο του 2013) ή 58,1 εκατομμύρια λίτρα (3,2% σε σχέση με το πρώτο 7μηνο του 2013). Αυτό φαίνεται να οφείλεται, κυρίως, σε ενίσχυση φθηνότερων μαρκών και μεγαλύτερης έντασης προωθητικών ενεργειών, εκτιμά η έρευνα.

Μεταξύ των καναλιών, ενισχύεται εκείνο των σούπερ μάρκετ (αίθουσες μικρότερες από 2.500 τετραγωνικά μέτρα), ακολουθώντας τη γενικότερη τάση, «κυρίως λόγω της εξαγοράς και επαναλειτουργίας τέτοιων αιθουσών από τους μεγάλους ομίλους στον χώρο του λιανεμπορίου, αλλά και λόγω της αύξησης του κωδικών στα ράφια αυτών» αναφέρει η IRI. 

Αξιοσημείωτη επίσης, σύμφωνα με την On Trade υπηρεσία της IRI, είναι και η αύξηση της επιτόπιας κατανάλωση μπίρας σε bars και cafe bars, όπου κατά το ίδιο χρονικό διάστημα η κατηγορία αναπτύσσεται με 1,1%, σε αντίθεση με τη συνολική επιτόπια κατανάλωση αλκοολούχων ποτών που είναι γενικά πτωτική.