Αναρτήσεις στα social media από τα Ben & Jerry’s, Bumble και ClassPass

Ενώ η τεταμένη προεκλογική περίοδος στις ΗΠΑ, η οποία έληξε με τη νίκη της Προεδρίας από τον Δημοκρατικό Joe Biden και την ανάδειξη της Kamala Harris, ως της πρώτης έγχρωμης γυναίκας στη θέση της Αντιπροέδρου, κράτησε μεγάλα brands μακριά από τον εθνικό διάλογο, καθ’ όλη την περασμένη εβδομάδα, μέσω της μείωσης του ad spend, τώρα brands, όπως Ben & Jerry’s, Girlboss, PotBelly, Oreo και MTV, και agencies, όπως, McCann Worldwide, R/GA και R&R Partners, ξεκίνησαν να αντιδρούν στα social media, αν και με διαφορετική ένταση το καθένα.

Συγκεκριμένα, τα Ben & Jerry’s ανέβασαν blog post με το οποίο συγχαίρουν τους Αμερικανούς για την «ιστορική προσέλευσή τους» στις κάλπες, ενθαρρύνοντάς τους να συνεχίζουν να στηρίζουν την Προεδρία J. Biden-K. Harris, ενώ το dating app Bumble δημοσίευσε θετικά σχόλια για την εκλογή της K.Harris και το ClassPass ένα μήνυμα της ίδιας για το unity και το diversity. Όσο για τη McCann Worldwide, ο όμιλος Interpublic έκανε share τη φωτογραφία του αγάλματος ενός κοριτσιού τυλιγμένου με την αστερόεσσα, ενώ το R/GA ανέβασε ένα ειρωνικό σχόλιο κατά του Donald Trump.

(Πηγή: AdAge)