To Institute of Practitioners in Advertising (IPA) ένωσε τις δυνάμεις του με το Snapchat, λανσάροντας διαγωνισμό για μαθητές σχολείου με σκοπό να επιτύχει μεγαλύτερο αριθμό εφήβων να ενδιαφερθούν για μια καριέρα στον κλάδο της διαφήμισης.

Αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας του industry για ανοιχτή ημέρα καριέρας, με τίτλο «Advertising Unlocked», στο πλαίσιο τη οποίας, καθ’ όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου, περίπου 2.000 παιδιά από σχολεία της Βρετανίας επισκέπτονται 75 agencies.

Ως μέρος της πρωτοβουλίας, παιδιά από 13 έως 18 ετών καλούνται να σκεφτούν μια καμπάνια για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος απορριμμάτων στη χώρα. Η νικήτρια διαφήμιση θα κυκλοφορήσει στο Snapchat, το οποίο θα παράσχει δωρεάν χώρο στα media της πλατφόρμας του, τον επόμενο χρόνο.

Το «Advertising Unlocked» λανσαρίστηκε από τον Πρόεδρό του Julian Douglas, το 2017, με στόχο να αυξήσει την επίγνωση σχετικά με το τι περιλαμβάνει μια καριέρα στη διαφήμιση και, παράλληλα, να ανοίξει για τα agencies μια νέα δεξαμενή πιθανών ταλέντων.

(Πηγή: marketingweek.com)