Στο πλαίσιο της «sensitive events» πολιτικής της 

Η Google κλείνει τη «στρόφιγγα» σε πολιτικές διαφημίσεις με το πέρας των δημοσκοπήσεων των αμερικανικών εκλογών της 3ης Νοεμβρίου. Η εταιρεία, προτάσσοντας τη sensitive events πολιτική της, ανέφερε ότι βασίζει την απόφασή της στη διάρκεια της καταμέτρησης των ψήφων, η οποία φέτος αναμένεται να είναι μεγαλύτερη σε σχέση με άλλες εκλογικές αναμετρήσεις.

Η εταιρεία απέστειλε επιστολή στις διαφημιστικές εταιρείες, την περασμένη Παρασκευή, ανακοινώνοντας ότι δεν θα επιτρέψει στις πλατφόρμες της διαφημίσεις που σχετίζονται με τις εκλογές, τους υποψηφίους ή το εκλογικό αποτέλεσμα. Ανέφερε, επίσης, ότι αναμένει «σημαντική αύξηση αιτημάτων για πολιτική διαφήμιση» τις επόμενες εβδομάδες και προειδοποίησε τους διαφημιστές για 48ωρη αναμονή για την έγκρισή τους.

Η απαγόρευση θα ισχύει για όλες τις διαφημίσεις που αγοράζονται μέσω των Google Ads, DV360, YouTube και AdX Authorized Buyer και θα επεκταθεί και σε διαφημίσεις με την οποιαδήποτε «αναφορά σε ομοσπονδιακές ή πολιτειακές εκλογές», καθώς και σε political fundraising ads. (Πηγή: Adweek)