Νέα έκθεση του Emarketer δείχνει ότι η δαπάνη για influencer marketing στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει τα 10 δισ. δολάρια το 2025.
Το Emarketer περιγράφει τη δαπάνη influencer marketing ως «έσοδα που δημιουργούνται από creators με έδρα στις ΗΠΑ, από πληρωμές που πραγματοποιούν τα brands για την προώθηση προϊόντων στα social media και στις πλατφόρμες βίντεο που φιλοξενούν user-generated περιεχόμενο». Αυτό δεν περιλαμβάνει paid media και non-social κανάλια.
Σύμφωνα με την Jasmine Enberg, VP και Principal Analyst του Emarketer, «η περίοδος της αύξησης δαπανών για sponsored content στα social media, έχει λήξει, αλλά τα brands διοχετεύουν μέρος του budget τους σε paid social ads και σε non-social κανάλια, από TV σε digital ΟΟΗ και podcasts». Οι εκτιμήσεις βασίζονται στην πεποίθηση πως το TikTok θα συνεχίσει να λειτουργεί στις ΗΠΑ.
(Πηγή: MediaPost)