Παρουσιάζοντας πρόσφατα τη νέα της εταιρική ταυτότητα, η Sunlight έχει θέσει ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στον μετασχηματισμό του αναπτυσσόμενου κλάδου ενέργειας, μέσω νέων τεχνολογιών.

Περισσότερα σχετικά με το rebranding της εταιρείας μοιράζεται μαζί μας η Ιωάννα Γαβριελάτου, Διευθύντρια Marketing της Sunlight.

MW: Η έννοια του rebranding περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από μια απλή αλλαγή λογοτύπου. Σε τι μεταφράζεται το rebranding της Sunlight;

Ιωάννα Γαβριελάτου: Πράγματι, το rebranding της Sunlight σηματοδοτεί κάτι περισσότερο για εμάς από έναν απλό επαναπροσδιορισμό της εικόνας και της εταιρικής μας ταυτότητας. Μετουσιώνει το όραμά μας να παρέχουμε ενέργεια στον κόσμο μέσω της γνώσης και να είμαστε πηγή ενδυνάμωσης, από εκεί απορρέει και η νέα μας υπογραφή «Power is knowledge».

Βασικός στόχος της Sunlight στη νέα της εποχή είναι να επιδιώκει αδιάκοπα τη δημιουργία γνώσης που βασίζεται σε δεδομένα και εξειδικευμένη πληροφόρηση. Να μετατρέπουμε τα παραπάνω σε καινοτόμα, «έξυπνα» προϊόντα και λύσεις, που εξυπηρετούν τους πελάτες μας και βελτιώνουν τις ζωές των ανθρώπων στο οικοσύστημά μας. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα εισάγει όλους τους εμπλεκόμενους στη νέα εποχή της εταιρείας, με μια φρέσκια και μοντέρνα αισθητική.

Ποιος ο απώτερος στόχος της κίνησης αυτής;

To rebranding αντικατοπτρίζει όπως είπαμε τη νέα εποχή της Sunlight, από μία εταιρεία παραγωγής βιομηχανικών μπαταριών σε εταιρεία τεχνολογίας, δίνοντας παράλληλα την δυνατότητα στους πελάτες και συνεργάτες μας να λειτουργούν σε ευέλικτο πλαίσιο συνεργασίας μαζί μας. Χτίζοντας στην επιτυχημένη πορεία των τριών δεκαετιών και τα σημαντικά μερίδια που η εταιρεία κατέχει παγκοσμίως σε συγκεκριμένους τομείς, η Sunlight στοχεύει να πρωταγωνιστήσουμε στο μετασχηματισμό του κλάδου ενέργειας μέσω νέων τεχνολογιών.  Δημιουργούμε έναν οργανισμό που βασίζεται στην βαθιά κατανόηση των αναγκών και των προκλήσεων της αγοράς, γνωρίζοντας ότι η πραγματική δύναμη προέρχεται από τη γνώση.

Η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου μιας εταιρείας, καθώς και της κουλτούρας της γενικότερα, είναι ένα απαιτητικό έργο. Ποια η στρατηγική που ακολουθήσατε;

Προχωρήσαμε σε ουσιαστικές αλλαγές στο οργανωτικό μοντέλο της εταιρείας, με την είσοδο καταξιωμένων στελεχών από την Ελλάδα και το εξωτερικό και στόχο τη δημιουργία μίας ευέλικτης δομής, που θα επιτρέψει στην εταιρεία να αξιοποιεί πιο γρήγορα και αποτελεσματικά τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται στην παγκόσμια αγορά ενέργειας. Αυτή η διττή μεταμόρφωση της εταιρείας δε γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη.

Είναι μία διαδικασία που θα πάρει πολύ χρόνο να ολοκληρωθεί, χρειάζεται συνεχή ενασχόληση με τους ανθρώπους μας ώστε να διαμορφώσουμε την εσωτερική κουλτούρα που θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε στην αποστολή μας. Παράλληλα ενισχύουμε τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις μας σε Ελλάδα, Ιταλία, ΗΠΑ με τεχνολογίες όπως Industry 4.0 και συνδυάζουμε τα Μεγάλα Δεδομένα (BigData) με τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας, όπως για παράδειγμα  Machine Learning και ΑΙ.

Πώς «βλέπετε» το μέλλον της Sunlight, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων;

Έχουμε την τύχη να δραστηριοποιούμαστε σε έναν από τους πιο ελπιδοφόρους κλάδους, όχι μόνο για την παγκόσμια οικονομία, αλλά για τη βιώσιμη ανάπτυξη όλου του πλανήτη. Όπως δείχνουν η συμμετοχή μας στο στρατηγικό σχέδιο της ΕΕ για την «Ευρωπαϊκή Συμμαχία για τις Μπαταρίες», οι επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στο R&D, αλλά και η αυξανόμενη φυσική μας παρουσία διεθνώς, με μονάδες συναρμολόγησης σε Ιταλία και Αμερική, πέρα από τις παραγωγικές μας μονάδες στην Ελλάδα, έχουμε θέσει τις βάσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και φιλοδοξούμε να πρωταγωνιστήσουμε στις εξελίξεις και τον μετασχηματισμό του κλάδου της ενέργειας διεθνώς.

Οι νέες τεχνολογίες που έρχονται, η στροφή προς τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας και την ηλεκτροκίνηση επιφυλάσσουν για εμάς μόνο ευκαιρίες. Αναδιοργανωνόμαστε και επαναπροσδιορίζουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο με στόχο να διατηρήσουμε και να αυξήσουμε γεωμετρικά την παγκόσμια ηγετική μας θέση.