Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, μιλά για τις προτεραιότητες του φορέα με αφορμή την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη δημιουργία της νέας καμπάνιας προβολής της Ελλάδας.

H Marketing Greece σχεδιάζει να υλοποιήσει καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, για το διάστημα 2018-2019. Η καμπάνια θα επικεντρωθεί σε διαφημιστική εκστρατεία στο ψηφιακό περιβάλλον στο εξωτερικό, ενώ το επικοινωνιακό υλικό που θα δημιουργηθεί (σειρά μικρών δημιουργικών ταινιών) θα παραχωρηθεί προς αξιοποίηση στις τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας για την προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Όπως επισημαίνει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, η διαδικασία αυτή αποτελεί από μόνη της ένα μήνυμα και ένα ζητούμενο.

    MW: Ποια τα κεντρικά σημεία για την προβολή του ελληνικού τουρισμού για το 2018-2019;

Ιωάννα Δρέττα: Λόγω της φύσης της Marketing Greece, που αποτελεί συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, υιοθετήσαμε μία προσέγγιση που έχει από μόνη της έναν νεωτερισμό. Η καμπάνια που θα προκύψει θέλουμε να έχει προέλθει από μία διαδικασία ανοικτή που εμπλέκει όσο περισσότερους μετέχοντες γίνεται, αναδεικνύοντας την καλύτερη ιδέα και αποτελώντας ιδιοκτησία όλων. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο κάναμε μια πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος η οποία και είχε πολύ ικανοποιητική ανταπόκριση.

Η διαδικασία αυτή αποτελεί από μόνη της ένα μήνυμα και ένα ζητούμενο. Από εκεί και πέρα, σε όλες μας τις καμπάνιες μας ενδιαφέρει πολύ η έρευνα και η στόχευση, η αισθητική και η τεχνική αρτιότητα. Η συγκεκριμένη καμπάνια είναι ψηφιακή και απευθύνεται στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Ανάλογα με το χρηματικό ποσό που θα καταφέρουμε να συγκεντρώσουμε στο στάδιο του fundraising, θα αποφασίσουμε σε ποια επιμέρους κανάλια θα τρέξει. Προβλέπεται επίσης η δυνατότητα μιας τμηματικής προσέγγισης, με δράσεις μοιρασμένες σε διαφορετικές χρονιές.

    Ποια στοιχεία καινοτομίας προκύπτουν μέσα από καμπάνιες της Marketing Greece;


Όλες οι καμπάνιες μας έχουν στοιχεία καινοτομίας. Για παράδειγμα, τον τελευταίο χρόνο υλοποιούμε την καμπάνια Wanderlust Greece που προβάλλεται live μέσα από τα social media του Discover Greece (www.wanderlustgreece.com). Ακολουθώντας μια βασική τάση στο τουριστικό μάρκετινγκ, επικεντρωνόμαστε στην αυθεντική εμπειρία και στην αυθεντική και λιγότερο στιλιζαρισμένη απεικόνιση του προορισμού.

Μας ενδιαφέρει πολύ η ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Η καμπάνια ξεκίνησε από την Πελοπόννησο, ήρθε στην Αθήνα, πήγε σε Εύβοια και Σκύρο και συνεχίζεται στην Κρήτη και στα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Πρόκειται για ενέργειες με υποστηρικτές το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακοπούλου, τον ΔΑΑ, την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, την Eurobank και την Aegean. Το Wanderlust Greece δείχνει τον τρόπο με τον οποίον αντιλαμβανόμαστε τη σύγχρονη προβολή των προορισμών και των προϊόντων τους.

    Ποια η μέχρι στιγμής αποτίμηση των κεντρικών στόχων της Marketing Greece για το 2018;

Στην αρχή κάθε χρονιάς κάνουμε ένα marketing plan για όλες μας τις κεντρικές δραστηριότητες. Αυτή η διαδικασία έχει ποιοτικούς και αριθμητικούς στόχους και είναι πάντα ευθυγραμμισμένη με την στρατηγική του ΣΕΤΕ για το 2021. Φέτος είχαμε ως ειδικό στόχο τη διασύνδεση με τη γαστρονομία και την ανάδειξη στοιχείων πολιτισμού και του τρόπου με τον οποίον αυτά εμπλουτίζουν το τουριστικό προϊόν. Η γαστρονομία αποτέλεσε βασικό θέμα και στην πλατφόρμα προβολής ψηφιακών εμπειριών Blogtrotters.gr (www.discovergreece.com/en/blogtrottersgr). Από εκεί και πέρα, όπως κάθε χρονιά, επενδύουμε στις συνέργειες, επιδιώκουμε την καινοτομία και την σύγχρονη προσέγγιση στο τουριστικό μάρκετινγκ και εστιάζουμε στη διαμόρφωση ολοκληρωμένης στρατηγικής.