Στο flagship κατάστημα στο Golden Hall, υπό την επιμέλεια της Atcom

Συγκεκριμένα, η γυναικεία βιτρίνα αξιοποιεί τις κάμερες βάθους Microsoft Kinect που εντοπίζουν την κίνηση, επιτρέποντας στον επισκέπτη να δει φορεμένα τα εκτιθέμενα παπούτσια να τον ακολουθούν, ενώ περπατάει μπροστά από αυτή. Με κάθε κίνηση του επισκέπτη το μοντέλο στο video wall που βρίσκεται μέσα στη βιτρίνα, τον ακολουθεί προς την ίδια κατεύθυνση, ενώ κάθε φορά που ο επισκέπτης στέκεται κοιτάζοντας ένα συγκεκριμένο σχέδιο το μοντέλο προβάρει αυτό ακριβώς.

Επιπλέον, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να ψηφίσει το αγαπημένο του υπόδημα με ανάταση του χεριού. Οι ενέργειες αυτές αυξάνουν τη διαδραστικότητα και επιτρέπουν την καταγραφή μετρήσιμων στοιχείων στα in-store analytics που έχουν εγκατασταθεί, με στόχο την προσφορά δυνατοτήτων personalized marketing. Αρωγός του project είναι η Alpha Bank με το πρόγραμμα Bonus. Oι βιτρίνες αυτές θα παραμείνουν στο κατάστημα Καλογήρου του Golden Hall τουλάχιστον έως το τέλος της εορταστικής περιόδου.