Η EngageYa δημιούργησε και υλοποίησε ένα Interactive Native Advertorial για λογαριασμό της Νικ. Ι. Θεοχαράκης. To tool της EngageYa, που ενεργοποιείται μέσω native ads καμπάνιας στο δίκτυο των συνεργαζόμενων εκδοτών, οδηγεί τον αναγνώστη σε εσωτερική σελίδα του publisher και περιλαμβάνει tailor made Interactive Quiz, όπου οι αναγνώστες ενημερώνονται και γίνονται engaged με το brand Nissan, ενώ μπορούν να επιλέγουν σε real time χρόνο τις επιλογές τους και να βλέπουν τα ποσοστά τους, σε σχέση με άλλους.

Η όλη ενέργεια είναι open για share στο Facebook και στο Twitter, ενώ υπάρχουν και links προς το site της Nissan. Tο Interactive Native Advertorial της Nissan, που σκιαγραφεί τις διαφορετικές προσωπικότητες χρηστών-οδηγών, βάσει των διαφορετικών τους επιλογών για καλοκαιρινές αποδράσεις, που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, κατέγραψε Completion rate 89,5%.