Για λογαριασμό της Michelin.

Η Havas Media και η EngageYa δημιούργησαν και υλοποίησαν για λογαριασμό της Michelin, ένα Interactive native advertorial. To εργαλείο της EngageYa, που ενεργοποιείται μέσω native ads καμπάνιας στο δίκτυο των συνεργαζόμενων εκδοτών, οδηγεί τον αναγνώστη σε εσωτερική σελίδα του publisher και περιλαμβάνει προσαρμοσμένο διαδραστικό κουίζ, όπου οι αναγνώστες ενημερώνονται και γίνονται engaged με το brand Michelin, ενώ μπορούν να επιλέγουν σε πραγματικό χρόνο τις επιλογές τους και να βλέπουν τα ποσοστά τους, σε σχέση με άλλους.

Η όλη ενέργεια είναι ανοιχτή για μοίρασμα στο Facebook και στο Twitter, ενώ υπάρχει και link προς το site της Michelin. Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, το interactive native advertorial της Michelin, το οποίο ολοκληρώθηκε πρόσφατα, κατέγραψε completion rate 86%, view count 21.244, total vote 11.042, average play per user 1.13. Υπενθυμίζεται ότι η EngageYa, το τελευταίο διάστημα έχει αναπτύξει και το StoriYa, ένα διπλό widget που φέρνει το περιβάλλον των Stories του Instagram στις mobile σελίδες των Ελλήνων Publisher, ενώ, παράλληλα, έχει ενισχύσει το δίκτυό της, με ακόμη περισσότερους premium εκδότες.