To Instagram πέρασε σε δημοτικότητα το Τwitter στη χώρα μας

Όπως είναι γνωστό, η δυνατότητα προβολής διαφημίσεων μέσω του Ιnstargam ξεκίνησε και στην Ελλάδα από το τέλος Σεπτεμβρίου. Όπως αναφέρει η Sleed, «με το διαφημιζόμενο περιεχόμενο, τα Ιnstagram accounts μπορούν να πετυχαίνουν ευκολότερα reach εκτός των followers, να προσλαμβάνουν γρηγορότερα νέους followers και να στέλνουν απευθείας μέσω του Ιnstagram κίνηση στο website τους». Σύμφωνα δε με στοιχεία που η Sleed έχει «ανεβάσει» στην ιστοσελίδα της, το Instagram περνάει για πρώτη φορά σε δημοτικότητα το Twitter στην Ελλάδα, με το ποσοστό χρήσης του να φθάνει το 8,1% έναντι 7,1% του Twitter (Πηγή: Instagram 2015 Study, Iconosquare). Οι χρήστες του σε ποσοστό 55% είναι γυναίκες, ενώ τα target group 25-34 και 18-24 είναι τα πλέον ενεργά σε αυτό, σε ποσοστά 34% και 29,7% αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι δημοφιλέστερες κατηγορίες στο Instagram είναι fashion (80%), Beauty & Cosmetics (65%), Home n’ Decoration (65%), audiovisual (63%), Food & Beverage (56%), High-tech (53%).