Στο πλαίσιο της καμπάνιας της για το UEFA Euro 2020, η Adidas παρουσιάζει σειρά ταινιών μικρού μήκους, με στόχο να εμπνεύσουν τους φιλάθλους να αποδεχθούν τη διαφορετικότητα και τον θετικό αντίκτυπο που έχει η ένωση ανθρώπων με διαφορετικές κουλτούρες και αξίες.

Στις ταινίες, στις οποίες συμμετέχουν προσωπικότητες του ποδοσφαίρου, όπως Thiago Alcantara, İlkay Gundogan, Serge Gnabry και Paul Pogba, οι παίκτες χρησιμοποιούν τη Uniforia, την επίσημη μπάλα της διοργάνωσης, η οποία φέρει τις συντεταγμένες των γηπέδων που θα τη φιλοξενήσουν.

Επιπλέον, ως μέρος της πρωτοβουλίας Adidas Football Collective, το brand εγκαινίασε ένα γήπεδο 5×5 στο Roissy-en-Brie στο Παρίσι, πόλη όπου μεγάλωσε ο Paul Pogba και σε συνεργασία μαζί του. Εκεί θα πραγματοποιηθούν, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, συναυλίες, events και μεταδόσεις αγώνων της, ενώ θα φιλοξενούνται και δικά του ποδοσφαιρικά τουρνουά.