Η Μίνα Μπαγιώτα, CEO Branding/LinkedIn Expert & Managing Partner της MB Branding Company, δημιουργεί το newsletter «Inside the mind of the CEO» στο LinkedIn, παρουσιάζοντας όλες τις νέες τάσεις που αφορούν στο CEO branding, την επικοινωνιακή στρατηγική των ηγετών, την παρουσία τους στα media και στα social media και την ψηφιακή τους μετάβαση στο νέο περιβάλλον.
Το «Inside the mind of the CEO» κατάφερε -μέσα σε 15 ημέρες- να συγκεντρώσει 6.000 συνδρομητές (subscribers) από την Ελλάδα και το εξωτερικό, κάτι που δείχνει «ότι η αγορά έχει αντανακλαστικά και είναι ώριμη να περάσει στη νέα εποχή, της αυθεντικής ηγεσίας».
«Ο ηγέτης μπορεί να αποδείξει πόσο χαρισματικός και επιδραστικός είναι, μόνο μέσα από τη δραστηριότητά του στα social media. Η παρουσία του στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στα συνέδρια δεν αρκεί. Το LinkedIn μπορεί να αποτελέσει το πρώτο βήμα για να κτίσει τη διαδικτυακή του εικόνα. Ωστόσο, για να είναι αποτελεσματική η digital παρουσία του, απαιτείται δομημένη στρατηγική, ανοιχτή και αυθεντική επικοινωνία και κατάλληλη εκπαίδευση για την κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των κοινωνικών δικτύων», τονίζει η Μίνα Μπαγιώτα.