Στόχος της Initiative είναι να βοηθήσει τους πελάτες της να κατανοήσουν και να αναγνωρίσουν τα χαρακτηριστικά αυτού του πολύ σημαντικού κοινού. Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 19 αγορές παγκοσμίως με τη συμμετοχή 5.250 ανδρών, φανερώνει ότι οι millennial dads επαναπροσδιορίζουν την πατρότητα. Είναι ενθουσιώδεις, χαρακτηρίζονται από την ενεργή συμμετοχή τους σε ό,τι τους αφορά, έχουν αυτοπεποίθηση και είναι οικονομικά σταθεροί. Αποτελούν ένα συναρπαστικό και προσοδοφόρο κοινό, και οι marketers θα πρέπει να υιοθετήσουν τρόπους επικοινωνίας που θα ενισχύουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Η μελέτη κατέδειξε, επίσης, μια ευρύτερη κοινωνική και πολιτιστική εικόνα ενός κοινού που επαναπροσδιορίζει τον εαυτό του και αγκαλιάζει την πατρότητα ως μια ευκαιρία να ζήσει μια πιο τολμηρή και δημιουργική ζωή.

Σημαντικός ο ρόλος των brands στη ζωή τους
Μεταξύ άλλων, η έρευνα δείχνει ότι το 70% των millennial dads πιστεύει ότι έχει τη δύναμη της επιλογής του τρόπου ζωής του, και το 67% πιστεύει, σε αντίθεση με τους μη γονείς millennial άντρες και με τις millennial mums, ότι οι γυναίκες έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τους άντρες, γεγονός που αποδεικνύει ότι βλέπουν τον ρόλο τους ισάξιο με όλων μέσα στην οικογένεια. Επιπλέον, η πατρότητα αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζουν οι άντρες, καθώς οι millennial dads είναι περισσότερο «ενεργοί», πρακτικοί και «έξυπνοι» αγοραστές, και αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα που χρειάζεται το σπίτι τους.

Το 45% των ερωτηθέντων millennial dads παραδέχονται ότι τα brands παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή τους, σε αντίθεση με το 39% των millennial αντρών που δεν έχουν γίνει γονείς, ενώ είναι πολύ περισσότερο πιθανόν να προτείνουν brands (65%) από τους μη γονείς millennial άντρες (56%) και από τις millennial mums (60%). Σημαντικό είναι και το γεγονός ότι είναι αρκετά ανοιχτοί και βλέπουν θετικά τις προσπάθειες των brands να επικοινωνήσουν μαζί τους. Παράλληλα, είναι περισσότερο κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι, και είναι πολύ πιθανό να προτιμήσουν προϊόντα εταιρειών που είναι επίσης περισσότερο κοινωνικά ευαισθητοποιημένες. Οι millennial dads διαθέτουν τις περισσότερες συσκευές από όλους τους millennials. Το 62% διαθέτει 3 ή περισσότερες συσκευές και το 82% διαθέτει smartphone, το οποίο είναι και το πρώτο μέσο που χρησιμοποιούν όταν θέλουν να βρουν πληροφορίες για κάποιο προϊόν.

Η Hanna Chalmers, International Research Lead της Initiative, ανέφερε σχετικά με την έρευνα: «Η μελέτη μας αποκάλυψε μια έντονη αντίθεση στον τρόπο που η μητρότητα επηρεάζει τις millennial mums και αντίστοιχα η πατρότητα τους millennial dads. Οι μαμάδες έδειξαν να έχουν μια μεγαλύτερη αίσθηση του άγχους από τους μπαμπάδες. Οι μπαμπάδες δείχνουν πιο σίγουροι για την οικονομική τους κατάσταση και εμφανίζονται να έχουν μια πιο αισιόδοξη προσέγγιση της ζωής. Έχει πολύ ενδιαφέρον να σημειώσουμε, επίσης ότι το γεγονός ότι οι millennial dads είναι πολύ πιο αισιόδοξοι αποτελεί παγκόσμιο γνώρισμά τους, και αυτό μας δείχνει ότι οι millennials επαναπροσδιορίζουν την πατρότητα σε όλο τον κόσμο».

Σχετικά με την Initiative
Η Initiative αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο επικοινωνίας και ανήκει στον Όμιλο IPG Mediabrands, ενός από τους πλέον διακεκριμένους παγκόσμιους επιχειρηματικούς ομίλους στον τομέα της παροχής υπηρεσιών διαφήμισης και επικοινωνίας. Η πλήρης γκάμα υπηρεσιών επικοινωνίας της εταιρείας περιλαμβάνει αναλύσεις insights, χάραξη στρατηγικής επικοινωνίας, υπηρεσίες analytics, media planning & buying, λύσεις διαδικτυακής επικοινωνίας, δημιουργία branded content, στρατηγική και community management υπηρεσίες στα social media, καθώς και μοντέλα αξιολόγησης όλων των παραπάνω.