Το 2013 οι πωλήσεις καψουλών στα super market αυξήθηκαν κατά 40%

Το ίδιο διάστημα η στροφή των καταναλωτών στο σπίτι, έχει διαμορφώσει το μερίδιο οικιακής κατανάλωσης στο 70% έναντι 30% μεριδίου της εστίασης. Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων, η τελευταία σχετική έρευνα της Infobank Hellastat. Σύμφωνα με αυτή, η έντονη προώθηση μηχανών καφέ για οικιακή κατανάλωση αποτελεί ένα από τα κλειδιά της ανάπτυξης του κλάδου, αφού η κίνηση αυτή δημιούργησε μια νέα αγορά, η οποία αναπτύσσεται με ρυθμούς που άγγιξαν το 50% το 2011 με 2013. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2013 οι πωλήσεις καψουλών καφέ στα super market αυξήθηκε κατά 40%. Την ίδια στιγμή, ανοδικά κινείται ο ελληνικός καφές. Όπως εκτιμά η αγορά, το 50% της κατανάλωσης αφορά στον ελληνικό καφέ, το 25% τον στιγμιαίο, το 15% τον καφέ φίλτρου και το 10% τον espresso. O στιγμιαίος καφές χάνει μερίδια, ενώ οι εταιρείες με ανάλογα προϊόντα προσπαθούν να περιορίσουν τις απώλειες με το λανσάρισμα νέων κωδικών, με νέες γεύσεις.