Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, το The Business of Beauty Forum 2019, με πλούσιο ελληνικό περιεχόμενο και συζήτηση από κορυφαία στελέχη της ελληνικής αγοράς, καθώς και δύο keynote διεθνείς ομιλητές με σημαντική εμπειρία στην αγορά της ομορφιάς.

Οι 4 θεματικές ενότητες, Challenges & Opportunities in a Disrupted Industry, The New Beauty Consumer & Beauty Trends, Engaging & Influential Marketing Campaigns και Beauty Retail: Physical, Digital, Omnichannel καλύφθηκαν από ομιλίες και παρουσιάσεις ερευνών, καθώς και panel, κατά τα οποία υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, καθώς και εκπρόσωποι των media, αλλά και influencers μίλησαν για τη δική τους εμπειρία και διερεύνησαν τις κυριότερες προκλήσεις και καταναλωτικές τάσεις της εποχής.

Οι έννοιες της ευπαυξημένης και της ψηφιακής πραγματικότητας, του inclusivity, του community και του hyperpersonalization, αλλά και των virtual experts και της βιωσιμότητας εξετάστηκαν μέσα από παραδείγματα της παγκόσμιας, αλλά και της ελληνικής αγοράς. Στο τέλος του συνεδρίου, πραγματοποιήθηκε post conference workshop με θέμα «Beauty Retail Transformation for the new consumer era». Αναλυτικό ρεπορτάζ για το συνέδριο θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.