Στο πλαίσιο προώθησης του νέου εκτυπωτή HP Sprocket
Σε συνέχεια του λανσαρίσματος του HP Sprocket στην ελληνική αγορά, η Communication Effect ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας στα social media.

H επικοινωνία συμπεριέλαβε την παραγωγή της σειράς online video «Merry Moments» με τη συμμετοχή 8 social media influencers και συγκεκριμένα των Τζωρτζίνα Λιώση, Ίαν Στρατή, Σίσσυ Χρηστίδου, Μικρή Ολλανδέζα, Δημήτρη Κυρσανίδη, Άννα Τσιλιμπίου, Μάρα Σαμαρτζή και Κλέλια Ανδριολάτου. Οι influencers κλήθηκαν να μοιραστούν με το κοινό μία συγκινητική ή αστεία ιστορία από τις γιορτές, την οποία δεν θα ξεχάσουν ποτέ. Κάθε ιστορία συνοδευόταν και από μία χαρακτηριστική φωτογραφία, την οποία εκτύπωσαν με τον HP Sprocket.

Τα videos θα αναρτηθούν στα social media της HP και στη συνέχεια οι influencers θα τα μοιραστούν μέσα από τα δικά τους social media. Παράλληλα, από τον πρωταγωνιστή, ζητήθηκε να δημιουργήσει και να ανεβάσει tailor made περιεχόμενο για το gadget. Τα videos γυρίστηκαν σε χριστουγεννιάτικο σκηνικό που στήθηκε στο Τεχνολογικό Πολιστικό Πάρκο Λαυρίου, σε συνεργασία με την ομάδα Cloudtrap.