Τα όρια του awareness του brand φαίνεται να τεστάρει η νέα καμπάνια της Goodby Silverstein & Partners για τα Doritos.
Με τη γενιά των GenZers να αποφεύγει τις διαφημίσεις με κάθε διαθέσιμο μέσο και τις μάρκες να αναζητούν ευφάνταστους τρόπους για να προβάλλουν το σήμα και την επωνυμία τους, τα Doritos δοκιμάζουν κάτι διαφορετικό, αφαιρώντας πλήρως το όνομα και το λογότυπό τους από τη νέα τους καμπάνια, «Another Level». Το anthem spot, με τίτλο «Anti-Ad» λανσαρίστηκε στο πλαίσιο των MTV Video Music Awards, αξιοποιώντας το σχήμα των Doritos, αλλά και τη θέση τους στην pop κουλτούρα.
Δεδομένου ότι η εταιρεία απευθύνεται σταθερά στα νεανικά κοινά, η επιλογή της να ευθυγραμμιστεί με την αποστροφή των Gen-Zers προς τις διαφημίσεις αποδεικνύεται μάλλον έξυπνη. Το διαφημιστικό αποτελεί απλά το σημείο εκκίνησης μιας καμπάνιας που θα εξελιχθεί σε πολλά από τα κανάλια της μάρκας, η οποία θα αφαιρέσει το logo και τις αναφορές στο brand name από όλα τα tweets, επιλέγοντας ένα κόκκινο τρίγωνο σε μαύρο φόντο ως φωτογραφία προφίλ και αντικαθιστώντας το όνομα με τη φράση «Logo goes here».
(Πηγή: AdWeek)