«In the Name of Coffee» τιτλοφορείται η νέα καμπάνια της Dimello σε συνεργασία με τη Soho Square Athens, η οποία ξεκινά με μια ταινία που στόχο έχει να ταξιδέψει το κοινό στο 1727 και στην ιστορία του Francisco De Mello.

Την ιστορία ενός Πορτογάλου διπλωμάτη, που ταξίδεψε από τη Βραζιλία μέχρι τη Γαλλική Γουιάνα για να αποκτήσει αυτό που ήθελε περισσότερο στον κόσμο, δηλαδή τον καφέ. Στην ταινία, σε παραγωγή της Picky Productions και σκηνοθεσία του Βασίλη Μπουραντά, χρησιμοποιήθηκαν ρούχα εποχής, ξένοι ηθοποιοί και ένα τραγούδι γραμμένο στα Πορτογαλικά για να αποδοθεί, όπως αναφέρει η εταιρεία, πιστά η αλήθεια της ιστορίας του πρωταγωνιστή, ο οποίος και έδωσε το όνομά του στο brand. Η καμπάνια τρέχει σε social media και sites.