Τη νέα της in-house τηλεοπτική καμπάνια παρουσιάζει η Skroutz, η οποία αφορά στο πλήκτρο «Αγορά μέσω Skroutz».

Η καμπάνια έχει στόχο να απαντήσει στο ερώτημα «Πώς ένα κουμπί αλλάζει το e-commerce, αλλά και τον κόσμο των ελληνικών επιχειρήσεων», αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα που μπορούν να αποκομίσουν οι καταναλωτές με το κουμπί «Αγορά μέσω Skroutz», αλλά και να προβάλλει τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τα e-shops.

Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση, κινηματογράφο και στα social media (Facebook, Instagram, YouTube). Την καμπάνια επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα του Skroutz και την παραγωγή ανέλαβε η Takes2 Production House.