Με στόχο την εξοικονόμηση κόστους και την ενσυναίσθηση στην επικοινωνία

Το Lloyds Bank Group αποτελεί τον πλέον πρόσφατο μεγάλο διαφημιζόμενο, ο οποίος αποφάσισε να ιδρύσει in-house creative agency, προκειμένου να εξοικονομήσει «σημαντικό κόστος», να κινείται ταχύτερα και να δημιουργεί επικοινωνία για τον πελάτη με μεγαλύτερη ενσυναίσθηση. «Φιλοδοξούμε, εδώ και καιρό, να δημιουργήσουμε ένα εσωτερικό creative agency ευρείας κλίμακας», σημείωσε ο Richard Warren, Director of Marketing Communications στο LBG, τη μεγαλύτερη retail bank της Βρετανίας, η οποία πέρυσι σημείωσε διαφημιστικές και promotional δαπάνες ύψους 187 εκατ. λιρών.

Το in-house agency, το οποίο ονομάζεται Beehive και λανσαρίστηκε τον περασμένο Ιανουάριο, θα συνεργάζεται, σύμφωνα με τον ίδιο, με το ήδη υπάρχον ρόστερ συνεργαζόμενων agencies. Θα διαθέτει προσωπικό 30 ανθρώπων και θα εργάζεται για όλα τα brands του ομίλου, μεταξύ των οποίων οι Lloyds Bank, Halifax, Bank of Scotland και Scottish Widows. Επικεφαλής του είναι ο Tim Male, πρώην Head of Μarketing Communications της Halifax. Το νέο agency προσδοκάται να παράγει ετησίως περίπου 9.000 υλικά επικοινωνίας προς τους 25 εκατ. πελάτες του ομίλου.

(Πηγή:Campaign)