Το mobile gaming αντιστοιχεί πλέον στο σχεδόν 50% της συνολικής gaming αγοράς διεθνώς και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε φορητές συσκευές, σύμφωνα με την Global Mobile Gaming Research έκθεση της AdColony. Την ίδια στιγμή, εκτιμάται ότι περισσότεροι από 2,7 δισ. ενεργοί gamers παγκοσμίως περνούν κατά μέσο όρο 6,5 ώρες την εβδομάδα παίζοντας τα αγαπημένα τους παιχνίδια.

Αναμφίβολα, πρόκειται για εξαιρετική ευκαιρία για τους marketers, αν φυσικά την αξιοποιήσουν έξυπνα και σωστά. «Το σύγχρονο gaming κοινό είναι τόσο diverse όσο η ίδια η ανθρωπότητα. 2,6 εκατ. άνθρωποι θα παίξουν κάποιο mobile παιχνίδι τη χρονιά που διανύουμε, και μιλάμε για όλους: εμένα, εσένα, τη μητέρα σου, την millennial αδερφή σου, τη θεία και τον θείο σου», αναφέρει ο Jon Cooke, Director of Global Advertisers and Agencies στην MoPub, το monetisation platform για mobile app publishers του Twitter. «Το gaming αποτελεί πρόσφορο έδαφος για τα brands που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με όλους τους διαφορετικούς τύπους κοινού», επισημαίνει ο Peter Jacobs, Client Partner στην DGame, τους gaming specialists της Dentsu.

Ήδη τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει πολλά και μεγάλα brands να επενδύουν στο in-game marketing & advertising και στα esports. Μια τέτοια πρόσφατη κίνηση είναι και αυτή της Havaianas, η οποία δημιούργησε έναν δικό της χάρτη μέσα στο παιχνίδι Fortnite, με το αποκλειστικό νησί Havaianas Summer Island. «Τόσο οι επαγγελματίες gamers, όσο και οι θαυμαστές του Fortnite, ήδη χρησιμοποιούν Havaianas στην καθημερινή τους ζωή. Τώρα όμως μας δίνεται η ευκαιρία να μπούμε στον κόσμο τους και να συμμετέχουμε ενεργά στις συναρπαστικές προκλήσεις που τους προσφέρει το Fortnite – επιφυλάσσοντας μερικές εκπλήξεις που μόνο οι gamers θα καταλάβουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού», εξηγεί η Fefa Romano, CMO της Alpargatas.

Προσφέροντας πολλαπλές ευκαιρίες προβολής, επικοινωνίας και engagement με τους gamers σε παγκόσμιο επίπεδο, η αλήθεια είναι ότι μόνο τα μεγάλα, διεθνή brands έχουν τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν αποτελεσματικά στο gaming οικοσύστημα. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι η τάση αυτή, η οποία ήδη γνωρίζει σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, θα ενισχυθεί σημαντικά στο άμεσο μέλλον.