Στόχος της προσπάθειας είναι να αποτελέσει σημείο συνάντησης και έμπνευσης για όλους όσοι ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της γαστρονομίας. Η διοργάνωση απευθύνεται για πρώτη φορά και στους ξένους επισκέπτες της Αθήνας, γι’ αυτό και στρατηγικά επιλέχθηκε ως μήνας διεξαγωγής ο Μάιος, μήνας έναρξης της αιχμής της τουριστικής επισκεψιμότητας στη χώρα.

Το δια-θεματικό πρόγραμμα εκδηλώσεων περιλαμβάνει διαδραστικές και επιμορφωτικές δράσεις όπως έκθεση προϊόντων, προγράμματα γευσιγνωσίας και μαγειρικής, ανάδειξη ελληνικών ποτών και cocktails, θεματικά αφιερώματα για τη σχέση γαστρονομίας, τουρισμού και πολιτισμού, κ.α.