Τάδε έφη Τάκης Λιαρμακόπουλος. Ο άνθρωπος που έχει ήδη αφήσει το δικό του στίγμα στην ελληνική διαφήμιση, με εξαιρετικές δημιουργικές δουλειές από τα μέσα της δεκαετίας του 80’ ακόμα, μιλάει στο Marketing Week για μια σειρά από καίρια ζητήματα του κλάδου, όπως είναι ο ρόλος της τεχνολογίας, οι ανάγκες των διαφημιζόμενων, τα νέα ταλέντα, η οικονομική κρίση και οι επιρροές της, οι επαγγελματικές σχέσεις, αλλά και η δική του φιλοσοφία στη συνεργασία του με ανθρώπους και εταιρείες. Όπως πάντα, δεν διστάζει να πει τα πράγματα με το όνομά τους, μακριά από την «ξύλινη» και διπλωματική γλώσσα άλλων, που μπορεί να μιλούν ώρες και να μην λένε τίποτα.

Ιδού ορισμένες χαρακτηριστικές ατάκες του: «Η εταιρεία που δουλεύω είναι πάντα για μένα κάτι ιερό. Έτσι έμαθα στη ζωή μου, να σέβομαι αυτόν που μου δίνει αυτά που χρειάζομαι για να ζω. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή είναι η σχέση των ανθρώπων που συνεργάζονται σε ένα γραφείο. Αυτό το δέσιμο είναι και το κλειδί για την καλή δουλειά». «Η απογοήτευση που αισθάνεσαι για ανθρώπους που αλλιώς τους είχες στην καρδιά σου και που αποδείχτηκαν κατώτεροι, δεν “παλεύεται”».

«Η διαφήμιση ως κλάδος θα κρατήσει ίσως μόνο την λάμψη και τη δόξα του παρελθόντος, γιατί από λεφτά δεν το βλέπω». «Αλήθεια, με το χέρι στην καρδιά, είμαστε χαρούμενοι με το ποσοστό των καλών διαφημίσεων που βλέπουμε καθημερινά;». Παρά τα προβλήματα που αναδεικνύει ο ίδιος, δεν παύει να είναι αισιόδοξος για τη συνέχεια, κυρίως επειδή διαπιστώνει την ύπαρξη πολλών νέων ταλέντων που εισέρχονται στην διαφήμιση. Τι λέει όμως για το επόμενο επαγγελματικό του βήμα; Η συνέχεια μέσα από τη συνέντευξη…