H Skoda Auto παρουσίασε τη στρατηγική «Next Level – Skoda Strategy 2030», η οποία θα οδηγήσει τη μάρκα στην τρέχουσα δεκαετία, με ορίζοντα το 2030. Σύμφωνα με τον Thomas Schafer, CEO της Skoda Auto, η μάρκα θα επιδιώξει να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο, να εξηλεκτριστεί ακόμα περισσότερο και να περάσει πλήρως στην ψηφιακή εποχή. Όσον αφορά στις πωλήσεις, στην Ευρώπη στόχος είναι να εισέλθει στο top-5 των πιο δημοφιλών μαρκών, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο στόχος είναι η κορυφή σε μεγάλες αγορές, όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική.

Σε εθνικό επίπεδο, στόχος για την τσέχικη μάρκα είναι να καταστεί σε κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του Volkswagen Group. Ενδεικτικά, σε περιβαλλοντικό επίπεδο, η Skoda στοχεύει να μειώσει τους συνολικούς ρύπους που εκπέμπει ο στόλος της σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 50%, μέχρι το 2030, σε σύγκριση με το 2020. Επίσης, στοχεύει σε ανάπτυξη όσον αφορά τους οικονομικούς δείκτες (απόδοση επί των πωλήσεων 8%), σε ευκαιρίες εξέλιξης του εργατικού δυναμικού (το 2030 μία στις τέσσερις διευθυντικές θέσεις θα καταλαμβάνεται από γυναίκα), καθώς και σε απλοποίηση της προσφερόμενης γκάμας (χάρη και στον εξηλεκτρισμό).