Οι Carlsberg Group, Ikea, Asahi Europe & International και Pernod Ricard ενώνουν τις δυνάμεις τους με τις Unilever, Diageo, Mastercard, Dole και Tesco στο πλαίσιο του Planet Pledge της WFA, το οποίο αποτελεί μια σειρά δεσμεύσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Η πρωτοβουλία, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Απρίλιο, ενθαρρύνει τους επικεφαλής των brands να υποστηρίξουν τη μετάβαση σε μια οικονομία μηδενικών εκπομπών και να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη της διαφήμισης ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές σε πιο βιώσιμες συμπεριφορές.

Η ανάγκη να υιοθετηθούν αυτές οι δεσμεύσεις προέκυψε κατόπιν σχετικής μελέτης της WFA που απέδειξε ότι ο κλάδος υστερεί συγκριτικά με άλλους στον τομέα της βιωσιμότητας. Η WFA έχει δεσμευτεί να υποβάλλει ετήσια αναφορά για την πρόοδο του Planet Pledge, ενώ θέτει ως στόχο να εξελίξει τη γλώσσα των περιβαλλοντικών ισχυρισμών για να διασφαλίσει ότι τα brands πραγματικά εκπληρώνουν αυτό για το οποίο δεσμεύονται.

(Πηγή: ΤheDrum)