Με το «Get the look #BernieSanders», στην κατηγορία Social Post

Στη shortlist των Clio Awards, στην κατηγορία Social Post, συμπεριλήφθηκε το έργο «Get the look #BernieSanders» των Ikea και Ogilvy. Οι shortlists των βραβείων ανακοινώθηκαν χθες, ενώ οι νικητές των Gold, Silver και Bronze βραβείων θα ανακοινωθούν στις 21 Απριλίου. Επιπλέον, οι Grand και Of the Year νικητές θα αποκαλυφθούν σε virtual event στις 28 Απριλίου. Τα Clio Awards, τα οποία ιδρύθηκαν το 1959 με στόχο την επιβράβευση της αριστείας στη διαφήμιση, αναδεικνύουν δουλειές που εξελίσσουν τη διαφημιστική βιομηχανία, εμπνέουν για μια ανταγωνιστική αγορά ιδεών και προωθούν την ουσιαστική διασύνδεση εντός της δημιουργικής κοινότητας.