Απέσπασαν δύο Platinum, δύο Gold και ένα Silver βραβείο

Πέντε βραβεία απέσπασε η Ikea στο πλαίσιο των Social Media Awards 2020, τα οποία διοργάνωσαν για όγδοη συνεχή χρονιά το Marketing Week και η Boussias Communications, με την υποστήριξη του Facebook. Οι διακρίσεις είναι αποτέλεσμα του ψηφιακού προσανατολισμού της Ikea σε συνεργασία με την Ogilvy. Ενδεικτικά, για την καμπάνια «Σε ένα σπίτι Ikea, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», απονεμήθηκαν δύο Platinum βραβεία στην κατηγορία Best in Retail/ e-commerce, ένα για την επικοινωνία της σε περιβάλλον YouTube και ένα σε περιβάλλον Facebook και Facebook Family of Apps, και δύο Gold βραβεία.