Bronze βραβείο για την IG σειρά «Ikea Live Home Sessions»

Bronze βραβείο απέσπασε η Ikea του ομίλου Fourlis, στο πλαίσιο των Influencer Marketing Awards 2020 στην κατηγορία Best Covid-19 Response για τη στρατηγική που ακολούθησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το βραβείο αφορά την υλοποίηση και παρουσίαση της σειράς IG take-overs στο επίσημο account της, με τίτλο «Ikea Live Home Sessions», σε συνεργασία με την Ogilvy, όπου συμμετείχαν Έλληνες influencers και ειδικοί εσωτερικής διακόσμησης της εταιρείας. Στόχος της ενέργειας ήταν να δείξει, στην πράξη, πόσα #piopolla μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι με τον επιπλέον χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας, με την παραγωγή περιεχομένου γύρω από τη ζωή στο σπίτι, παρουσιάζοντας ιδέες και λύσεις σε διαφορετικές κατηγορίες, όπως οργάνωση και διακόσμηση σπιτιού και γραφείου, μαγειρική, σωματική και πνευματική άσκηση, ψυχαγωγία.