Τις 25.464 έφτασαν οι υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, μειωμένες κατά 18% σε σχέση με τις 30.953 της προηγούμενης φυσικής του διοργάνωσης, το 2019, πριν την πανδημία.

Οι διοργανωτές δήλωσαν «πολύ ικανοποιημένοι» με το νούμερο, σημειώνοντας ότι αποτελεί θετική εξέλιξη συγκριτικά με το 2021, οπότε και κατατέθηκαν 29.074 συμμετοχές που κάλυπταν 2 χρόνια, εφόσον το φεστιβάλ του 2020 είχε ματαιωθεί. Παρόλο που συνολικά οι υποψηφιότητες είναι λιγότερες, κάποιες χώρες αυξάνουν την εκπροσώπησή τους, όπως η Βραζιλία και η Ινδία.

Φέτος, ο θεσμός εισάγει μια να κατηγορία, τα Creative B2B Lions, που έχει ήδη λάβει 415 υποψηφιότητες από 37 χώρες, ενώ ρεκόρ συμμετοχών κατέγραψε η κατηγορία Creative Effectiveness Lions, με 83% αύξηση ΥοΥ και 258 υποψηφίους.

Σημειώνεται ότι φέτος τα Cannes Lions δέχτηκαν 402 συμμετοχές δωρεάν από την Ουκρανία, ενώ οι ρωσικές εταιρείες και εκπρόσωποι της χώρας αποκλείστηκαν από τη συμμετοχή στον διαγωνισμό. Ήδη πριν την πανδημία, οι διοργανωτές είχαν περιορίσει τις ημέρες του φεστιβάλ από 8 σε 5, τόσο για λόγους βιωσιμότητας, όσο και για τις ανάγκες των brands και των agencies που είναι παρόντα στο event.

(Πηγή: Campaign)