Εξοικονόμησαν το 2020 κατά μέσο όρο 350 ευρώ

Προσφορές και εκπτώσεις συνεχίζουν να αναζητούν οι Έλληνες καταναλωτές στο super market, με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων, σύμφωνα με στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ 2014-2021. Η μέση εξοικονόμηση για το μέσο νοικοκυριό, το 2020, ανήλθε σε περισσότερα από 350 ευρώ και αποτέλεσε το 13,2% της συνολικής αξίας αγορών. Συνολικά, η μέση εξοικονόμηση εκτιμάται σε περίπου 2.100 ευρώ για την εξεταζόμενη περίοδο, ενώ η συνολική αξία που έχει δοθεί σε επτά χρόνια πλησιάζει τα εννέα δισ. ευρώ.

Ωστόσο, η στάση των καταναλωτών απέναντι στις προσφορές σημειώνει σταδιακή αλλαγή, καθώς, το 2017, το 74% κυνηγούσε προσφορές και εκπτώσεις, με το ποσοστό να πέφτει στο 20% το 2020, εξέλιξη που αποδίδεται στην αύξηση των προωθητικών ενεργειών. Παράλληλα, το ποσοστό των καταναλωτών που επέλεγε κατάστημα κυρίως για τις προσφορές μειώθηκε από 63% το 2017 σε 44% το 2020. Τα κύρια κανάλια ενημέρωσης είναι τα ενημερωτικά φυλλάδια με 53% και η τηλεόραση, ενώ έδαφος κερδίζουν οι νέες τεχνολογίες με διαδίκτυο και κινητό αθροιστικά να αυξάνονται από 26% σε 42%.