Προσφορές και εκπτώσεις συνεχίζουν να αναζητούν οι Έλληνες καταναλωτές στο super market, με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων, σύμφωνα με στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ 2014-2021. Η μέση εξοικονόμηση για το μέσο νοικοκυριό, το 2020, ανήλθε σε περισσότερα από 350 ευρώ και αποτέλεσε το 13,2% της συνολικής αξίας αγορών. Συνολικά, η μέση εξοικονόμηση εκτιμάται σε περίπου 2.100 ευρώ για την εξεταζόμενη περίοδο, ενώ η συνολική αξία που έχει δοθεί σε επτά χρόνια πλησιάζει τα εννέα δισ. ευρώ.

Ωστόσο, η στάση των καταναλωτών απέναντι στις προσφορές σημειώνει σταδιακή αλλαγή, καθώς, το 2017, το 74% κυνηγούσε προσφορές και εκπτώσεις, με το ποσοστό να πέφτει στο 20% το 2020, εξέλιξη που αποδίδεται στην αύξηση των προωθητικών ενεργειών. Παράλληλα, το ποσοστό των καταναλωτών που επέλεγε κατάστημα κυρίως για τις προσφορές μειώθηκε από 63% το 2017 σε 44% το 2020. Τα κύρια κανάλια ενημέρωσης είναι τα ενημερωτικά φυλλάδια με 53% και η τηλεόραση, ενώ έδαφος κερδίζουν οι νέες τεχνολογίες με διαδίκτυο και κινητό αθροιστικά να αυξάνονται από 26% σε 42%.